Musta tuntuu, että oon joku oireinen sekasikiö. Tuntuu, että mulle on ilmaantunu nyt tän kriisin myötä kaikki mahdolliset ahdistuneisuushäiriöt + joitain muita vaivoja. 

Mua saattaa ahdistaa ja jollainlailla pelottaa asiat, varsinkin kaikki uudet ja rutiineista poikkeavat asiat. Myös niin sanotut kivat ja mukavat asiat, joista ennen olin vaan innoissani. Lisäksi oon saanut ihan kauheita ahdistuskohtauksia, jotka tuntuu koko kehossa ja tuntuu, ettei pysty olemaan niiden kanssa paikallaan vaan pitää kiemurrella. Ne on kamalia. Niistä en oo kyllä ihan varma, että oisko toi väärä lääke saanu niitä suurimmaks osaks aikaan. Toivottavasti.

Paniikkia oon ehkä nyt lääkkeiden kokeilun myötä saanut vähemmän. Se mitä lääkitään on siis lieventynyt, mutta lääkkeistä on tullut sitten voimistumista muissa oireissa. 

Oon saanut kaikenlaisia masennusoireita. Mieliala ollu maassa, mikään ei kiinnosta, mitään ei jaksa, väsyttää. Muutamana pahimpana päivänä en oo meinannu päästä sängystä ylös enkä sen jälkeenkään tehtyä mitään, oon vaan kököttäny ihan lamaantuneena (niitä päiviä ei onneks oo ollu monta). Mutta niinä päivinä toi masentuneisuuskin on tuntunu kehossa ihan fyysisenä kipuna.

Kriisin alussa mulle tuli semmonen, että mua pelotti olla täällä kämpässä yksin. Johtu varmaan jonkinlaisesta turvattomuudesta. Meninkin sitten tosi usein vanhempieni luokse esim. viikonloppuisin, jos ei ollut mitään suunnitelmia tai joskus arkisinkin. Tuntui ihan kauhealta varsinkin jos ei ollut mitään suunnitelmia, niin ajatus siitä, että olisin yksin ollut täällä kämpillä koko viikonlopun. Tuntu, että oisin seonnu. Nyt se on onneks vähän lieventynyt, vaikka vieläkin mielelläni pidän esim. radiota päällä yksin kotona ollessani. Silloin keskittyy kuuntelee sitä eikä ajatukset ala kiertää mtn kehää + vähän niinkun tuntuu, että on yhteys muihinkin ihmisiin. Nyt mulla on sit päinvastoin välistä ollut tosi vaikea lähteä kotoa pois. Kämpästä on tullu joku mun turvapaikka. Tääkin liittyy jotenkin tohon turvattomuuteen, joka on ilmeisesti järkkynyt tän kriisin myötä.

Useinhan noi kaikki oireet ilmenee jonkinlaisena sekasikiönä yhdessä tai vaikka parina.

Mutta nyt alkaa Liviltä leffa Minä olen Sam -->